Is er een noodgeval, heb je een vraag over een vergoeding, wil je weten welke verzekeringen je hebt of hoeveel je betaalt voor jouw verzekering? Je kan op verschillende manieren het antwoord vinden op jouw vraag. Hoe? Dat ontdek je hier. Sommige vragen krijgen we vaker. Kijk daarom ook bij de veelgestelde vragen en antwoorden.

Direct regelen

Zo neem je contact met ons op

Wil je zien welke verzekeringen je hebt of heb je een vraag over een nota? Log dan in.

Gesloten

Vrijdag 29 maart, Goede Vrijdag, en maandag 1 april, Tweede Paasdag, zijn wij gesloten. Op dinsdag 3 april zijn we weer bereikbaar. Stel je vraag alvast via de app, daar kan je 24/7 terecht. Jouw bericht wordt dan zo snel mogelijk behandeld. 

In geval van nood

Bel altijd de Alarmcentrale als je medische zorg nodig hebt in het buitenland. Kijk goed of je je reisverzekering bij je zorgverzekering hebt of bij je woonverzekeringsbundel. 

Onze alarmcentrales zijn 24/7 bereikbaar. 

 

Alarmcentrale Zorg
     +31 40 297 57 60  

 Alarmcentrale Reis-/ Annuleringsverzekering
      van Zorg +31 592 348 112


 Alarmcentrale Reis-/ Annuleringsverzekering
      van Wonen +31 20 592 9152
 

 Alarmcentrale Auto, Wonen, Fiets, Motor
     +31 20 592 9152

 

Je zorgverzekering

Wist je dat je dag en nacht je vraag kan stellen via de ZEKUR Zorg App? In het menu Service kies je voor Contact met een medewerker. Heb de ZEKUR Zorg App nog niet? Download deze dan hier. Je kan ook chatten met onze chatbot Laura. En je leest hier hoe je een wijziging doorgeeft en een document kan aanleveren. 

Chat met Laura
     Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur

Appen
      Laat 24/7 je bericht achter

Bellen
      Werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur

Wachtlijstbemiddeling
      Regel het online

Second opinion
      Regel het online

Document aanleveren

Wijziging doorgeven

Klacht indienen

Je andere verzekeringen

Je hebt online contact met ons. Je kan appen via WhatsApp, live met ons chatten of je kan jouw vraag aan ons mailen. Voor ZEKUR Wonen, ZZP, MKB, Zorg Ongeval, Auto, Motor of Bestelauto. Wil je een schade melden? Dan regel je dit gemakkelijk online. En lees hier ook hoe je een wijziging aan ons doorgeeft. 

 Mijn ZEKUR
      Bekijk online je verzekeringen, je
      gegevens en of je betaald hebt 

WhatsApp: 088-0106999  
      Laat 24/7 je bericht achter
   
 Let op: niet voor ZEKUR Zorg

Facebook
      Laat 24/7 je bericht achter

Bellen
      Werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur

Mailen

Wijziging doorgeven

Klacht indienen