• Over welke verzekering gaat jouw klacht?
    Ben je bij ons verzekerd?
    Heb je een vraag over een schademelding?
    Wil je een nieuwe schade melden? Lees dan eerst deze informatie. Ga verder als je dit al gelezen hebt.
    Wat is je klantnummer?
    Het klantnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Je vind dit nummer terug op je zorgpas.
    Wat is je polisnummer?
    Het polisnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Dit nummer staat ook op je bankafschrift.
    Wat is je pakketnummer?
    Het pakketnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Dit nummer staat ook op je bankafschrift.
  • Hoe heet je?
    Waar woon je?
    Wat is je e-mailadres?
    Wat is je telefoonnummer?
    Wanneer ben je het beste bereikbaar?
  • Wat is je klacht?
    Welke oplossing zie je graag?
  • Hier kan je bestanden toevoegen aan je klacht.
    Bestand uploaden
    Je kunt bestanden als .png, .jpg, .bmp, .tif, .tiff, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .txt toevoegen. Er kunnen maximaal 10 bijlages worden toegevoegd, die samen niet meer dan 10 MB mogen zijn