Als je een vraag hebt over je verzekering, dan kun je in veel gevallen met ons mailen. Dit hangt af van de verzekering waarover je een vraag wilt stellen. Daarover lees je hieronder meer.

 

ZEKUR Zorgverzekering

Wil je zien welke verzekering(en) je hebt of je nota's bekijken? Log dan eenvoudig in op Mijn ZEKUR Zorg. Je kunt hier ook onder andere je tandartsnota declareren of je verbruikte zorg inzien.

Heb je een andere vraag over je zorgverzekering? Stel je vraag dan via de chat op onze website of via de ZEKUR Zorg App. Zo kunnen we je zo snel en goed mogelijk helpen.

Let op: Je kunt ons niet mailen met vragen over je zorgverzekering. 

 

Andere ZEKUR-verzekeringen

Voor een overzicht van je verzekeringen en nota's log je in op Mijn ZEKUR. Hier bekijk je ook eenvoudig de status van je schademelding.

Heb je een andere vraag? Bekijk dan eerst even de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel hem dan hieronder.

  • Over welke verzekering gaat jouw vraag?
    Ben je bij ons verzekerd?
    Wat is je klantnummer?
    Het klantnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Je vind dit nummer terug op je zorgpas.
    Wat is je polisnummer?
    Het polisnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Dit nummer staat ook op je bankafschrift.
    Wat is je pakketnummer?
    Het pakketnummer is je persoonlijke administratienummer die je hebt als verzekerde van ZEKUR. Dit nummer staat ook op je bankafschrift.
  • Hoe heet je?
    Wat is je geboortedatum?
    Wat is je adres?
    Wat is je emailadres?
    Wat is je telefoonnummer?
  • Wat is het onderwerp?
    Wat is je vraag?
  • Hier kan je bestanden toevoegen aan je vraag.
    Bestand
    Je kunt bestanden als .png, .jpg, .bmp, .tif, .tiff, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .txt toevoegen. Er kunnen maximaal 10 bijlages worden toegevoegd, die samen niet meer dan 10 MB mogen zijn