Lukt het je niet om in te loggen in MIJN ZEKUR Zorg? Op deze pagina vind je meer informatie over oplossingen voor veelvoorkomende problemen bij het inloggen.

Veelvoorkomende problemen



Ik heb geen sms-controle voor DigiD
Ik ontvang de sms-code niet
Ik heb geen mobiele telefoon

Inloggen met DigiD

Met je DigiD log je veilig in op Mijn ZEKUR Zorg. Dit kan op 2 manieren. 


Extra veilig inloggen met DigiD

Als je gegevens over je gezondheid of extra privacygevoelige gegevens wilt inzien of wijzigen kun je ervoor kiezen om extra veilig in te loggen met de ID-check. Met deze ID-check heb je een extra controle door je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart toe te voegen aan de DigiD-app.

Lees meer over de ID-check toevoegen

Waarom inloggen met een sms-controle?

Je zit natuurlijk niet te wachten op een extra stap om te kunnen inloggen. Dat begrijpen we heel goed. Toch is het belangrijk.

In Mijn ZEKUR Zorg staan namelijk veel persoonlijk gegevens, zoals je adres, BSN en bankrekeningnummer. Maar ook informatie over medische diagnoses en behandelingen. Of recepten die je arts je heeft voorgeschreven. Deze medische gegevens zijn alleen voor jou en je arts bedoeld.

Met de extra sms-controle willen we voorkomen dat je gegevens in verkeerde handen vallen. Jij bent namelijk de enige die de sms-code op je telefoon ontvangt. Zo zijn je gegevens weer een stuk veiliger.