Om in te loggen in Mijn ZEKUR Zorg heb je een sms-code van DigiD nodig. Ontvang je deze code niet, maar heb je je wel aangemeld voor de sms-controle van DigiD? Dan kan het zijn dat je de sms-controle nog niet hebt geactiveerd. Of dat de sms naar een verkeerd nummer wordt gestuurd. Daarover lees je hieronder meer.

Je hebt de sms-controle nog niet geactiveerd

Controleer of je de controle via sms geactiveerd hebt bij DigiD.

• Ga naar de website www.digid.nl
• Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD
• Selecteer de optie: Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
• Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen
• Ga naar Controle via sms en kijk of deze op Actief staat.
• Staat deze op Actief, dan kun je vanaf nu inloggen op Mijn ZEKUR Zorg met de sms-controle
• Staat deze op Inactief, bekijk dan hoe je de sms-controle activeert.

De sms-code wordt naar een ander telefoonnummer gestuurd

Zo controleer je of het juiste telefoonnummer geregistreerd staat bij DigiD:

• Ga naar de website www.digid.nl
• Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD
• Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord
• Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen
• Ga naar Persoonlijke gegevens en controleer welk telefoonnummer geregistreerd staat
• Is het telefoonnummer niet juist, klik dan op Telefoonnummer wijzigen.
• Als je het telefoonnummer hebt aangepast, dan ontvang je binnen een paar dagen (meestal 3 werkdagen) een brief van DigiD met daarin de activeringscode. Volg de instructies op de brief om de sms-controle te activeren.

Andere vragen over inloggen

Bekijk de pagina Hulp bij inloggen