Het is belangrijk dat je je zorgkostenfacturen op tijd betaalt. Heb je na de laatste aanmaning een factuur nog niet betaald? Dan schakelen we een deurwaarder in. Dit kost je extra geld. Je betaalt bij een deurwaarder naast het bedrag op de factuur namelijk ook incassokosten en rente. De deurwaarder neemt na de aanmelding contact met je op om naar een oplossing te zoeken.

Als we de betalingsachterstand hebben overgedragen aan de deurwaarder, dan krijg je van ons geen herinneringen meer. Nieuwe niet-betaalde facturen zetten we direct door naar de deurwaarder. Je blijft wel gewoon bij ons verzekerd.

 

Hulp van de deurwaarder

Heb je vragen over je schuld bij de deurwaarder? Of wil je weten hoe je de betalingsachterstand kunt wegwerken? Neem dan contact op met de deurwaarder. De medewerkers denken graag met je mee.

We werken samen met verschillende deurwaarders. Zodra we de schuld overdragen, ontvang je een bericht van de deurwaarder. In dat bericht vind je ook de contactgegevens.

Hulp bij betaalproblemen

Heb je moeite met het betalen van je zorgpremie, eigen risico of zorgkostenfactuur? Neem dan contact met ons op. We denken graag mee over een oplossing. 

Veel zaken kun je ook zelf gemakkelijk online regelen. Bijvoorbeeld als je je eigen risico gespreid wilt betalen. Of als je een betalingsregeling wilt afspreken om nota's in delen te betalen. 

Door op tijd hulp te zoeken voorkom je boetes en andere extra kosten. En hoef je misschien niet aangemeld te worden bij een deurwaarder of het CAK.

Geldzorgen aanpakken met Geldfit

Geldzorgen zorgen vaak voor stress. Geldfit helpt jou om meer grip op je geld te krijgen. Met een gratis test krijg je persoonlijk advies over je financiële situatie. Maar je kunt ook via de telefoon contact opnemen om je situatie te bespreken. Lees meer op Geldfit.nl.