Het is belangrijk dat je je zorgkostenfacturen op tijd betaalt. Heb je na de laatste aanmaning een factuur nog niet betaald? Dan schakelen we een deurwaarder in. Dit kost je extra geld. Je betaalt bij een deurwaarder naast het bedrag op de factuur namelijk ook incassokosten en rente. De deurwaarder neemt na de aanmelding contact met je op om naar een oplossing te zoeken.
Als we de betalingsachterstand hebben overgedragen aan de deurwaarder, dan krijg je van ons geen herinneringen meer. Nieuwe niet-betaalde facturen zetten we direct door naar de deurwaarder. Je blijft wel gewoon bij ons verzekerd.
Hulp van de deurwaarder
Heb je vragen over je schuld bij de deurwaarder? Of wil je weten hoe je de betalingsachterstand kunt wegwerken? Neem dan contact op met de deurwaarder. De medewerkers denken graag met je mee.
We werken samen met verschillende deurwaarders. Zodra we de schuld overdragen, ontvang je een bericht van de deurwaarder. In dat bericht vind je ook de contactgegevens.