We helpen je met je zorgverzekering

Antwoord op jouw vraag

Sommige vragen krijgen we vaker. Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen. Zit het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

De meestgestelde vragen over ZEKUR Zorg

  • Is mijn zorgaanbieder gecontracteerd?

    In de Zorgvinder kun je zien of wij een contract hebben met jouw zorgverlener. 
    Voor bijna alle zorg maken wij elk jaar afspraken met zorgverleners. Deze afspraken gaan over prijs en kwaliteit van de zorg. Je bent vrij om zelf te kiezen of je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat of niet. Maar ga je naar een zorgverlener zonder contract, dan krijg je in de meeste gevallen een lagere vergoeding.


     

  • Kan ik een betalingsregeling afsluiten?

    Als je moeite hebt om de rekening van je zorgkosten te betalen, dan kan je in bepaalde situaties een betalingsregeling afsluiten. Je betaalt dan geen rente en administratiekosten en je krijgt geen BKR-registratie. 


    Lees meer over het afsluiten van een betalingsregeling


     

  • Kan ik mijn adres wijzigen?

    Ga je verhuizen of bent je net verhuisd? Geef je adreswijziging online aan ons door via een mail. We passen dan het adres voor je aan. Je ontvangt geen nieuwe polis. Geef je verhuizing ook door in de gemeente waar je gaat wonen.

  • Welke bedragen moet ik nog betalen?

    Alle bedragen die u nog moet betalen, vind je in Mijn ZEKUR Zorg.
    Log hiervoor in op Mijn ZEKUR Zorg. Je ziet dan meteen een overzicht met te betalen facturen.

Direct regelen

Contact opnemen

Document aanleveren

Hebben wij jou gevraagd om documenten naar ons te sturen, dan kan dat via dit formulier.

Vraag over je schadeverzekering

Kijk hier voor hulp en contact als je een vraag hebt over ZEKUR Wonen, ZEKUR Auto, ZEKUR Fiets, ZEKUR Bromfiets, ZEKUR Motor, ZEKUR ZZP Verzekeringsbundel of je ZEKUR Inkomensverzekering.