Je krijg een mail als je zelf zorgkosten moet betalen. De zorgkostenfactuur vind je dan in Mijn ZEKUR Zorg en in de ZEKUR Zorg App. Je hebt twee betaalopties: via automatische incasso of via iDEAL.

Bij een automatische incasso schrijven we het bedrag automatisch van je rekening af. Als je de zorgkosten niet automatisch laat afschrijven, dan ontvang je altijd een betaalmail. Vanuit deze betaalmail kun je eenvoudig en veilig betalen via iDEAL.

Om je privacy te beschermen sturen we het overzicht van je zorgkosten nooit mee in de mail. Dit overzicht bekijk je eenvoudig in Mijn ZEKUR Zorg of in de ZEKUR Zorg App. Hier wijzig je ook eenvoudig je rekeningnummer.

 

Zorgpremie betalen

Wil je weten hoe je je zorgpremie moet betalen? Lees meer over het betalen van je premie.

Waarom je zelf iets betaalt

Het kan zijn dat je een deel van je zorgkosten zelf moet betalen. Voor sommige kosten geldt er bijvoorbeeld een maximale vergoeding, een eigen bijdrage en/of een eigen risico. Lees meer over waarom je zelf iets betaalt.

Hulp bij betaalproblemen

Ik heb moeite met betalen

Heb je moeite met het betalen van je zorgkostenfactuur? Of heb je al een betalingsachterstand? Blijf niet rondlopen met je problemen, maar neem contact met ons. Samen zoeken we naar een oplossing, zoals een betalingsregeling. Bekijk hoe we je kunnen helpen.

Geldzorgen aanpakken met Geldfit

Geldzorgen zorgen vaak voor stress. Geldfit helpt jou om meer grip op je geld te krijgen. Met een gratis test krijg je persoonlijk advies over je financiële situatie. Maar je kunt ook via de telefoon contact opnemen om je situatie te bespreken. Lees meer op Geldfit.nl.

Download de ZEKUR Zorg App

Google play store imageGoogle play store image App store imageApp store image